גלית שלגי

אודות גלית שלגי

גלית שלגי נלהבת מאוד גדולה של תזונה טבעית, נטורופתית ויוצרת התוכנית "תאכלי בריא תרדי במשקל" - התוכנית שתלווה אותך צעד אחר צעד ותראה לך איך להפסיק לעשות דיאטות ולהגיע לגוף בריא ומשקל יציב לתמיד. בסרטונים שלה היא משתפת בשמחה ובדרך מאוד הגיונית עקרונות פשוטים שכל אחד יכול ליישם בקלות בשגרת החיים שלו שיכולים להביא לשינוי אדיר במשקל ובבריאות שלו.
"שמתי לב למשהו משותף שיש לרוב המטופלים שלי וזה- שהבריאות שלהם היא תוצאה של התזונה שלהם. וזה לא משנה עכשיו מה המטרה של כל מטופל. אחד רוצה לרדת במשקל ואחד רוצה להוריד כולסטרול. מי שאוכל רע ירגיש יותר רע. נקודה. אי אפשר לזרוע קוצים ולצפות לשושנים. המזון שאנחנו מכניסים לגוף שלנו יכול להיות התרופה שלנו או הרעל שלנו". "רוב המטופלים בהתחלה מגיעים אלי כי הם רוצים לרדת במשקל, או שהם נמצאים באיזה משבר בריאותי כתוצאה מעודף המשקל שהם צברו, והמטרה שלי איתם היא לא רק לתת להם תפריט מה לאכול כדי לרדת במשקל. יותר חשוב מלרדת במשקל- זה להרגיש בריאים. להיות בריאים. והמטרה שלי היא ללמד אותם להכיר את הגוף.
לדעת מה הכי חשוב לאכול, אילו מזונות יעזרו להם לרדת במשקל וישפרו את הבריאות שלהם לתמיד. " אז אם אתם מתקשים לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן ונמאס לכם לעשות דיאטות, או שאתם מתמודדים עם משבר בריאותי, או שפשוט נמאס לכם מהרגלי תזונה לא בריאים ואתם רוצים לעשות שינוי אבל מבולבלים מכל הידע שיש ולא יודעים איך להתחיל ומה לעשות- גלית שלגי- היא בדיוק הבנאדם שאתם צריכים.
גלית שלגי נותנת לכם סדרת סרטונים במתנה בהם היא חושפת מידע שידהים אתכם בכל מה שקשור להרזיה והורדה במשקל, ומשתפת אתכם בעקרונות מהתוכנית שלה "לאכול בריא לרדת במשקל" שיראו לכם איך לרדת במשקל בקלות בלי דיאטה ולהביא את הגוף שלכם לשיא האנרגיה והבריאות. לקבלת המתנה כנסו לאתר של גלית שלגי. www.galitshalgi.com בנוסף לכך, אם אתם כבר נמצאים בתהליך של שינוי הרגלים ומעבר לאורח חיים בריא, אתם בוודאי מודעים לקשיים ולאתגרים היומיומיים שיש ,ולא פעם אתם זקוקים לאיזה טיפ קטן, למתכון חדש או אפילו לחיזוק קטן כדי להמשיך בדרך שבחרתם.
בעמוד הפייסבוק שלה גלית שלגי מעלה כמעט כל יום טיפים, מתכונים בריאים, סיפורים מהקליניקה שלה, סרטונים או כתבות שמחזקות אתכם לא לוותר הפעם. ידע חשוב נוסף שהיא היא נותנת אתם יכולים למצוא בערוץ הטלויזיה של גלית שלגי
תחומי התמחות: גלית שלגי,דיאטה,לשרוף שומן במהירות,תזונה בריאה,טבעונות,דיאטת כאסח,נטורופתית,הרזיה מהירה.


קרא עוד צמצם

קריות חיפה

עדיין לא התקבלו ביקורות על גלית שלגי כתוב אתה את הביקורת הראשונה!

בתי עסק נוספים בתחום