dietitian.co.il

דיאטנית – דרכים לרדת במשקל בלי לעשות דיאטה


דיאטת אטקינס. דיאטת הזון, דיאטת סאות' ביץ, דיאטה לפי סוג דם, מאות דיאטות יש בשוק, ואולי אפשר לרדת במשקל אחרת?
 
על פי מחקרים שונים כמעט שליש מהישראלים עושים דיאטה, זה נתון מעניין, גם בגלל שאנחנו יכולים להישבע לעצמנו שיותר אנשים עושים דיאטה אבל לא מספרים על זה לאף אחד, וגם בגלל שאם מסתכלים סביבנו , אנחנו מגלים לא מעט אנשים שירדו במשקל, האם גם עשו דיאטה?

אומנם אתר דיאטניות אנחנו , ואנחנו מאמינים בחשיבות של דיאטה אך גם דיאטנית מקצועית תדע לספר לכם שדיאטה היא לא חזות הכל ואפשר לרדת במשקל או לשמור על משקל נמוך בדרכים אחרות, בלי למהר לסלק מהמקרר אוכל ובלי לכתוב לעצמנו תפריט חדש, צנוע יותר. בואו נלמד איך שומרים על המשקל בלי דיאטה.

תפריט מאוזן– זה נראה לכם מוזר שבחרנו לבחור דווקא בזה? ובכן, לרדת במשקל בלי לעשות דיאטה לא אומר שעלינו להמשיך לאכול בלי הפסקה. דיאטנית תיצור איתכם תפריט שיתאים לכם, מבחינה בריאותית וגופנית, כך שלא תצטרכו להפסיק לאכול לגמרי או להתיש את עצמכם ברעב ומנגד תוכלו להרגיש תוצאות.

דוגמא אחת קטנה, ארוחות מאוזנות, קבועות, עם כל מרכיבי המזון. אחת הדיאטות שדוגלות בכך אגב היא דיאטת הזון, שדוגלת ב-40 אחוז פחמימות, 30 אחוז חלבונים, 30 אחוז שומנים. אבל אמרנו שלא נדבר על דיאטות נכון?  

כמה המלצות שיעזרו לכם ליצירת תפריט מאוזן:
  • צריכת ירקות
  • אכילת מרקים
  • דגנים מלאים
  • פחות אלכוהול, פחות סוכר, פחות בשר
אימון גופני– ריצה, הליכה מהירה, סקי (במכון כושר) שחייה, אופניים, תרגילי בטן, כל אלו עוזרים לשרוף קלוריות ולחזק את שרירי הבטן. מסת השרירים שלכם תעלה. אם תקפידו על תזונה נכונה בהתאם להוראות של דיאטנית, אזי שלא תצטרכו לעשות דיאטה כי האימון יעזור לכם לרדת במשקל או לשמור עליו. מה שחשוב הוא להקפיד על עקביות בכמות האימונים השבועית , לעלות את רמת הקושי, ולעשות את זה בצורה נכונה.

מוצרי הרזיה– למרות שיש ספקות לא פעם לגבי המוצרים, אזי שעדיין ישנם מוצרי הרזיה שמהווים בסיס טוב לרדת במשקל בלי דיאטה. הם מהווים תחליף הולם לדיאטה, מדובר על טבליות או משקאות מרזים, שיש בהם ויטמינים ומרכיבים אחרים שמהווים תחליף למזון, רק בלי השומן שבו. כדי להשתמש נכון באותם מוצרי הרזיה אנחנו מציעים לכם לשבת עם דיאטנית ולבדוק איתה אילו מוצרי הרזיה מתאימים לכם.
 
התנהגות– כן גם באמצעות צורת ההתנהגות שלנו נוכל לרדת במשקל בלי דיאטה. למשל, לישון יותר, למשוך את זמן הלעיסה כמה שיותר, להשתמש בכלי אוכל ושתייה קטנים וצרים, לאכול רק כשאתם רעבים, תהיו רגועים.

 
אנחנו לא מבטיחים לכם תוצאות אבל אנחנו תמיד נשמח לעזור לכם. הדיאטניות שבאתר ישמחו לתת לכם עצות כיצד לרדת במשקל. כל מה שאתם צריכים זה למלא טופס והעצות בדרך אליכם



10/09/2012    המאמר עודכן בתאריך 09/12/2012    dietitian.co.il
פורום דיאטה

© זכויות יוצרים – מאמר זה מובא על ידי אתר dietitian.co.il, הינו בבעלותו הבלעדית והשימוש בו כפוף לתנאי השימוש המפורטים באתר. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אין לצלם ו/או לשכפל ו/או להעתיק ו/או לפרסם ו/או להעביר מאמר זה, או חלקים ממנו, לאף גורם. הפרת האמור לעיל בכל אופן או צורה אסורה בהחלט. בעלי המאמר יפעלו וינקטו בכל הצעדים המשפטיים העומדים בפניהם בכל מקרה של הפרה של תנאים אלו. במידה ואתם מעוניינים להשתמש בתכנים או חלק מהם – פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר


תוכן מומלץ
קהילת דיאטניות - בואו הצטרפו
Copyright © 2017 dietitian.co.il כל הזכויות שמורות
אתר דיאטניות מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום דיאטה
מחפשים דיאטנית מומלצת? נשמח לעמוד לרשותכם
אנחנו עובדים עם דיאטניות מובילות בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!